Ontworpen door Alfeo Scattolin met de bedoeling een echte volbloed "ocean racer" te creëren met cruise-interieurs, zonder in te leveren op prestaties. De volumes zijn aangegeven op een aanzienlijk drijfvermogen (12 m) wat, gekoppeld aan een goede dosis, zorgt voor veel elasticiteit in de lastverdeling. Deze eigenschap, die vaak over het hoofd wordt gezien, is in plaats daarvan essentieel voor een boot die is ontworpen voor verschillende behoeften, ...
Ontworpen door Alfeo Scattolin met de bedoeling een echte volbloed "ocean racer" te creëren met cruise-interieurs, zonder in te leveren op prestaties. De volumes zijn aangegeven op een aanzienlijk drijfvermogen (12 m) wat, gekoppeld aan een goede dosis, zorgt voor veel elasticiteit in de lastverdeling. Deze eigenschap, die vaak over het hoofd wordt gezien, is in plaats daarvan essentieel voor een boot die is ontworpen voor verschillende behoeften, van regatta's tot langeafstandscruises. Deze boot heeft bewezen bijzonder betrouwbaar te zijn bij harde wind. Het ontwrichtte met 10 treffers met een ballast van 4 ton. Wie de vintage-smaak van massief houten interieurs weet te waarderen in vergelijking met de typische kunststof constructies van boten, komt aan zijn trekken. In dit gebied is het mogelijk om een boot, een stal, een merrie, een merrie met een krachtige kiel (2,7 m vislijn) te vinden. Het teakdek zorgde onder alle omstandigheden voor een goede afdichting. Een grote hut met vier zitplaatsen op twee verdiepingen, een slaapkamer met tweepersoonsbed en een slaapkamer met twee eenpersoonsbedden en oven, koelkast, kaartentafel, een grote dubbele hut links achterin, ruimte voor de schipper aan stuurboord. Refit 2018. De contributie is inclusief lidmaatschap van de Amateursport Vereniging die tot doel heeft de sport en het leven op een zeilboot te verspreiden. AICS-leden, inclusief individuele verzekeringen.
Progettatta da Alfeo Scattolin con l'intento di realizzare un vero e proprio "ocean racer" di razza con interni da crociera, senza nulla sacrificare alle prestazioni. I volumi sono indicati su un notevole galleggiamento (m.12) il che, associato ad una buona dose, consenso molte elasticità nella distribuzione dei carichi. Questa caratteristica, spesso trascurata, è invece fondamentale per una barca pensata per diverse esigenze, dalla regata alla crociera ...
Progettatta da Alfeo Scattolin con l'intento di realizzare un vero e proprio "ocean racer" di razza con interni da crociera, senza nulla sacrificare alle prestazioni. I volumi sono indicati su un notevole galleggiamento (m.12) il che, associato ad una buona dose, consenso molte elasticità nella distribuzione dei carichi. Questa caratteristica, spesso trascurata, è invece fondamentale per una barca pensata per diverse esigenze, dalla regata alla crociera a lungo raggio. Questa barca si è dimostrata particolarmente affidabile in condizioni di vento forte. Si è slogato con 10 colpi con una zavorra di 4 tonnellate. Chi apprezza il sapore vintage degli interni in massello rispetto ai plasticoni tipici delle barche da sarà soddisfatto. In questa zona è possibile trovare una barca, una scuderia, una cavalla, mare alla chiglia poderosa (pesca 2,7m). La coperta in teak ha assiduato una buona tenuta in ogni condizione. Una grande cabina con quattro posti a due piani, una camera matrimoniale e una camera doppia e forno, frigo, tavolo da carteggio, un poppa sulla sinistra ampia cabina matrimoniale, sulla dritta stanza per lo skipper. Refitting 2018. Nella quota è compresa la sottoscrizione all'Associazione Sportiva Dilettantistica che ha come scopo la diffusione dello sport e della vita in barca a vela. Associati AICS, compresa assicurazione individuale.