Het is ongetwijfeld het vlaggenschipmodel van de bekendste scheepswerf op de semi-rigide markt. Hier heeft het Italiaanse Capelli, bekend om zijn productiekwaliteit, opnieuw bewezen dat een band alle kwaliteiten van een stijve schaal van dezelfde maat heel goed kan combineren zonder de nadelen: minder gewicht en dus meer kracht, ruimte aan boord geoptimaliseerd voor de maximaal en comfort dat niets te benijden heeft op het bovenstaande bereik. De ...
Het is ongetwijfeld het vlaggenschipmodel van de bekendste scheepswerf op de semi-rigide markt. Hier heeft het Italiaanse Capelli, bekend om zijn productiekwaliteit, opnieuw bewezen dat een band alle kwaliteiten van een stijve schaal van dezelfde maat heel goed kan combineren zonder de nadelen: minder gewicht en dus meer kracht, ruimte aan boord geoptimaliseerd voor de maximaal en comfort dat niets te benijden heeft op het bovenstaande bereik. De brede en stabiele romp met een scherpe romp zorgt voor een grote flexibiliteit tijdens ontvangsten, waardoor een gemakkelijke doorgang op ruwe zee mogelijk is, maar ook een zeer goede balans bij het draaien. Aangedreven door de gloednieuwe Yamaha 250 pk 4.2L, zuinig tot 30 knopen, tilt hij in minder dan 5 seconden op en kan hij tot 45 knopen halen bij 6000 tpm. Uitgerust met alle opties, zal dit model u overtuigen met zijn elegante teakhouten binnenbekleding, zijn koraalkleurige bekleding en zijn GPS/Sounder die navigatie nog eenvoudiger maken. Perfect veelzijdig, geschikt voor zowel watersporten als een luie dag. De achterkajuit biedt gemakkelijk plaats aan 6 personen voor de lunch aan boord rond de ingebouwde tafel.
C'est incontestablement le modèle phare du chantier naval le plus connu sur le marché des semi-rigides. Ici, l'italien Capelli réputé pour sa qualité de fabrication, a une fois de plus prouvé qu'un pneumatique pouvait très bien réunir toutes les qualités d'une coque rigide de la même taille sans les inconvénients : moins de poids donc plus de puissance, un espace à bord optimisé au maximum et un confort qui n'a rien à envier à la gamme du dessus. ...
C'est incontestablement le modèle phare du chantier naval le plus connu sur le marché des semi-rigides. Ici, l'italien Capelli réputé pour sa qualité de fabrication, a une fois de plus prouvé qu'un pneumatique pouvait très bien réunir toutes les qualités d'une coque rigide de la même taille sans les inconvénients : moins de poids donc plus de puissance, un espace à bord optimisé au maximum et un confort qui n'a rien à envier à la gamme du dessus. Sa coque large et stable à la carène affutée procure une belle souplesse lors des réceptions, ce qui permet un passage aisé par mer formée mais aussi un très bon équilibre en virage. Motorisé par le tout nouveau Yamaha 250cv 4.2L, peu gourmand jusqu'à 30 noeuds, il déjauge en moins de 5 secondes et peut atteindre jusqu'à 45 noeuds à 6000 tr/mn. Equipé toutes options, ce modèle finira de vous convaincre par son élégant revêtement intérieur en teck, sa sellerie corail et son GPS/Sondeur rendant la navigation encore plus simple. Parfaitement polyvalent, il conviendra autant pour les sports nautiques qu'une journée farniente. Son carré arrière accueillera facilement 6 personnes pour un déjeuner à bord autour de la table encastrable.