Lomac gerenoveerd, worst vervangen, nieuwe console, recente bekleding, zeer aangenaam achterdek, deze ruime semi-rigide gaat zeer goed op zee en verrast door zijn reactievermogen. Uitgerust met een binnenboorddieselmotor, flexibiliteit in de hand en de de open ruimte aan de achterkant maakt het een zeer aangename boot. De aangekondigde prijzen zijn inclusief de boot en de schipper exclusief brandstof, het kost ongeveer € 200/dag voor diesel.
Lomac gerenoveerd, worst vervangen, nieuwe console, recente bekleding, zeer aangenaam achterdek, deze ruime semi-rigide gaat zeer goed op zee en verrast door zijn reactievermogen. Uitgerust met een binnenboorddieselmotor, flexibiliteit in de hand en de de open ruimte aan de achterkant maakt het een zeer aangename boot. De aangekondigde prijzen zijn inclusief de boot en de schipper exclusief brandstof, het kost ongeveer € 200/dag voor diesel.
Lomac refait à neuf, boudin remplacé, console neuve, sellerie récente, plage arrière très agréable, ce semi-rigide spacieux passe très bien la mer et étonne par sa réactivité. Doté d'un moteur inboard diesel, la souplesse en main ainsi que la place dégagée à l'arrière font de lui un bateau très agréable. Les tarifs annoncés comprennent le bateau et le skipper hors carburant, il faut compter environ 200€/jour pour le gasoil.
Lomac refait à neuf, boudin remplacé, console neuve, sellerie récente, plage arrière très agréable, ce semi-rigide spacieux passe très bien la mer et étonne par sa réactivité. Doté d'un moteur inboard diesel, la souplesse en main ainsi que la place dégagée à l'arrière font de lui un bateau très agréable. Les tarifs annoncés comprennent le bateau et le skipper hors carburant, il faut compter environ 200€/jour pour le gasoil.