Hallo Navigator, wij nodigen u uit om onze selectie van veelgestelde vragen te lezen om uw eerdere twijfels op te lossen en uw wachttijd te minimaliseren. Met dit systeem proberen wij het reserveringsproces te innoveren en te stroomlijnen. Als u twijfels heeft over de persoonlijke aandacht die u zult ontvangen zodra uw reservering is bevestigd, hoeft u alleen maar de evaluatie te lezen van de zeilers die commentaar hebben gegeven op hun ervaringen ...
Hallo Navigator, wij nodigen u uit om onze selectie van veelgestelde vragen te lezen om uw eerdere twijfels op te lossen en uw wachttijd te minimaliseren. Met dit systeem proberen wij het reserveringsproces te innoveren en te stroomlijnen. Als u twijfels heeft over de persoonlijke aandacht die u zult ontvangen zodra uw reservering is bevestigd, hoeft u alleen maar de evaluatie te lezen van de zeilers die commentaar hebben gegeven op hun ervaringen met het genieten van onze boten. Zodra de reservering is bevestigd en de contacten zijn vrijgegeven, nemen we rechtstreeks contact met u op en sturen we u verschillende video-tutorials over de bediening en uitrusting van de boot, de exacte locatie van de boot en kunnen we elk type verduidelijken van twijfel of verzoek dat u heeft. Veelgestelde vragen -WELKE EXTRA'S HEEFT DE BOOT? Bimini-luifel, koelkast, snorkelbril, GPS/plotter met kaart, douche, Bluetooth-luidspreker, USB-oplader. -IS EEN LICENTIE NODIG? JA Spaanse schipper: vaarbewijs (Titulín) Niet-Spaanse schipper: enige kwalificatie voor maritieme navigatie op deze boot - ALS IK GEEN LICENTIE HEB, MOET IK EEN SKIPPER INHUUREN? JA. De kosten bedragen € 250,- voor een hele dag of € 180,- voor een halve dag. U wordt hierom gevraagd bij de betaling van de reservering. -KRIJG IK HULP BIJ VERTREK EN AANKOMST? JA Een lid van ons team ontvangt u op de afgesproken plaats en tijd zodra de reservering is bevestigd. Hij zal uitleggen hoe de boot werkt, de boot aan- en afmeren en zal u aan het einde van uw uitje assisteren bij het tankstation. -GEMIDDELDE KOSTEN AAN BRANDSTOF VOOR EEN HELE DAG? € 80 De boot wordt afgeleverd met een volle tank en aan het einde van uw vertrek zal onze partner u helpen de verbruikte brandstof aan te vullen. -IS ER MOGELIJKHEID OM SLEEP TE GEBRUIKEN? JA Ze worden gevraagd zodra de reservering is bevestigd. Donut € 50. Wakeboard €50. Paddlesurfen € 40. Waarschuwing: maximale snelheid voor het slepen van waterspeelgoed 15 knopen. -WAT ZIJN DE GEBRUIKSUREN? Volledige dag van 10.00 tot 18.00 uur. Verhuur van een halve dag van 10.00 uur tot 13.45 uur of van 14.15 uur. -KUNNEN DE UREN UITGEBREID WORDEN? JA Dit wordt bij het inchecken vastgelegd. Kosten € 40/uur - WAT IS NIET INBEGREPEN IN DE PRIJS? Brandstof, schipper, eten en drinken. -Moet ik een borg betalen voordat ik vertrek? JA De borg wordt bij het inchecken betaald. Bedrag €400. -WAT GEBEURT ER ALS HET WEER NAVIGATIE VERhindert? U kunt ervoor kiezen om de datum van de reservering te wijzigen (afhankelijk van de beschikbaarheid) of het door 5om in rekening gebrachte bedrag terug te betalen. KUNT U RECHTSTREEKS CONTACT OPNEMEN met 5om per telefoon of voordat u de reservering bevestigt en via deze website betaalt? NEE Het systeem verwijdert automatisch alle contactgegevens van derden in uw chat. Pas zodra de reservering is bevestigd, worden onze contactgegevens verstrekt. Op dit moment sturen we u video's met instructies voor het gebruik van de boot, hoe u kunt inchecken, aanbevelingen voor te nemen routes en informatie die voor u interessant is. - WANNEER/HOE WORDT DE RESERVERING BEVESTIGD? Het wordt bevestigd na voltooiing van de betaling via deze website. Als u een incident ondervindt met het betalingsproces, dient u contact op te nemen met de ondersteuningsdienst van deze website. -WAAR IS DE BASISPOORT? Paseo Marítimo de Palma de Mallorca -WELKE DIENSTEN HEEFT DE BASISPOORT? In onze jachthaven vindt u de supermarkt “El Corte Inglés”, restaurant, cafetaria met terras, gratis parkeergelegenheid voor klanten, douches en kleedkamers. -WELKE ROUTES KUNNEN WE DOEN? Vanuit onze basishaven zijn er, gezien de ideale ligging, verschillende alternatieve routes. Zodra u uw reservering heeft bevestigd, sturen wij u video's met verschillende alternatieve routes, opmerkelijke plaatsen, eetgelegenheden of strandclubs die u kunt bezoeken. -HOE WEET IK OF DE BOOT VRIJ IS OP DE GESELECTEERDE DATUM? Onze reserveringskalender wordt bijgewerkt, dus als de gewenste datum beschikbaar blijkt, is de boot gratis. U hoeft alleen maar de betaling via de website te doen en zij zullen ons een verzoek sturen om de reservering zo snel mogelijk te accepteren en te bevestigen. WAT MOETEN WE AAN BOORD BRENGEN? Handdoeken, zonbescherming, zakken met ijsblokjes voor de ijskoeler en om de meegebrachte drankjes en etenswaren koud te houden. Bij bewolkt weer is het aan te raden warme kleding mee te nemen. IS HET MOGELIJK DRANKEN EN SNACKS AAN BOORD TE BESTELLEN? Wij bieden een provisieservice voor zowel drankjes als eten, niet inbegrepen in de huurprijs.
Hola Navegante, te invitamos a leer nuestra selección de FAQ´s para resolver tus dudas previas y minimizar tú tiempo de espera. Con este sistema intentamos innovar y dinamizar el proceso de reserva. Si tienes alguna duda de la atención personalizada que obtendrás una vez confirmada tu reserva sólo tienes que leer la valoración de los navegantes que han comentado su experiencia de disfrutar en nuestros barcos. Una vez confirmada la reserva ...
Hola Navegante, te invitamos a leer nuestra selección de FAQ´s para resolver tus dudas previas y minimizar tú tiempo de espera. Con este sistema intentamos innovar y dinamizar el proceso de reserva. Si tienes alguna duda de la atención personalizada que obtendrás una vez confirmada tu reserva sólo tienes que leer la valoración de los navegantes que han comentado su experiencia de disfrutar en nuestros barcos. Una vez confirmada la reserva y liberados los contactos, contactaremos directamente por y te enviaremos varios videos tutoriales del funcionamiento y equipamiento del barco, la ubicación exacta del barco y podremos aclarar cualquier tipo de duda o petición que tengáis. FAQs -¿QUÉ EXTRAS TIENE LA EMBARCACIÓN? Toldo bimini, nevera, gafas snorkel, gps/plotter con carta, ducha, Altavoz bluetooth, cargador USB. -¿SE NECESITA LICENCIA? SI Patrón español: Licencia Navegación (Titulín) Patrón no español: cualquier título habilitante para navegación marítima en esta embarcación -¿SI NO TENGO LICENCIA TENGO QUE CONTRATAR PATRÓN? SI. Su coste es de 250 € día completo o 180 € medio día. Se solicitará al realizar el pago de la reserva. -¿TENDRÉ ASISTENCIA EN LA SALIDA Y LA LLEGADA?SI Un miembro de nuestro equipo te recibirá en el lugar y hora acordada una vez confirmada la reserva. Te explicará el funcionamiento del barco, hará el atraque y el desatraque del barco y te asistirá en la gasolinera al final de tu salida. -¿GASTO MEDIO EN COMBUSTIBLE PARA TODO UN DÍA? 80€ El barco se entrega con el depósito lleno y al final de tu salida nuestro compañero te asistirá para rellenar el combustible consumido. -¿HAY POSIBILIDAD DE UTILIZAR ARRASTRES? SI Se solicitarán una vez confirmada la reserva. Donut 50€. Wakeboard 50€. Paddle Surf 40€. Advertencia: máxima velocidad para arrastre de juguetes acuáticos 15 nudos. -¿CUÁL ES EL HORARIO DE UTILIZACIÓN? Día completo de 10:00 a 18:00. Alquileres de medio día de 10:00 a 13:45 o de 14:15 a 18:00. -SE PUEDE AMPLIAR HORARIO? SI Se contratará en el momento del check-in. Coste 40€/hora -QUÉ NO SE INCLUYE EN EL PRECIO? Combustible, patrón, comida y bebida. -HAY QUE DEPOSITAR FIANZA ANTES DE SALIR? SI Se depositará en el check-in. Importe 400€. -QUÉ SUCEDE SI EL TIEMPO IMPIDE NAVEGAR? Se podrá optar por cambiar fecha de la reserva (en función de disponibilidad) o devolución del importe cobrado por 5om -SE PUEDE CONTACTAR DIRECTAMENTE CON 5om por teléfono o antes de confirmar la reserva y realizar el pago a través de esta web? NO El sistema elimina automáticamente cualquier dato de contacto con terceros en su chat. Solamente una vez confirmada la reserva se facilitarán nuestros datos de contacto. En este momento le enviaremos vídeos con instrucciones de utilización embarcación, como llegar al check-in, recomendaciones de rutas a realizar e información de su interés. -CUANDO/COMO SE CONFIRMA LA RESERVA? Se confirma al finalizar el pago a través esta web. Ante cualquier incidencia con el proceso de pago deberá contactar con el servicio de asistencia de esta web. -¿DÓNDE ES EL PUERTO BASE? Paseo Marítimo de Palma de Mallorca -¿QUÉ SERVICIOS TIENE EL PUERTO BASE? Dentro de nuestra marina encontrará supermercado “El Corte Inglés”, restaurante, cafetería con terraza, aparcamiento privado gratuito clientes, duchas y vestuarios. -¿QUÉ RUTAS PODEMOS REALIZAR? Desde nuestro puerto base, dada su ideal ubicación, hay distintas rutas alternativas. Una vez confirme su reserva le enviaremos videos con distintas alternativas de rutas a realizar, lugares destacados, sitios para comer o beach club para visitar. -¿CÓMO SÉ SI EL BARCO ESTÁ LIBRE LA FECHA SELECCIONADA? Nuestro calendario de reservas está actualizado por lo que si la fecha deseada aparece disponible, el barco está libre.Solo tienes que realizar el pago a través de la web y nos enviarán una solicitud para que nosotros aceptemos y confirmemos la reserva lo antes posible. ¿QUÉ DEBERÍAMOS DE LLEVAR A BORDO? Toallas, protección solar, bolsas de cubitos de hielo para la nevera de hielo y mantener frías las bebidas y la comida que traigáis, se recomienda llevar ropa de abrigo en caso de día nublado. ¿ES POSIBLE ENCARGAR BEBIDAS Y SNACKS A BORDO? Ofrecemos servicio de provisión tanto de bebidas y comida, no incluido en el precio del alquiler.
Ongemodereerde reviews - Gesorteerd van nieuwste naar oudste