M-11 is een maatstaf in de sector van grote halfstijve boten. Dit zijn zeer gewilde luxe boten, gebaseerd op elegantie van stijl en hoogwaardige afwerking. Coupéversies versterken deze standaardkarakteristieken met hoogwaardige afwerking in het interieur. De grote binnenruimte is goed aan de buitenkant verborgen dankzij de nauwgezette studies die in de ontwerpfase zijn uitgevoerd om de grootte van de bovenbouw te beperken zonder het uiterlijk ...
M-11 is een maatstaf in de sector van grote halfstijve boten. Dit zijn zeer gewilde luxe boten, gebaseerd op elegantie van stijl en hoogwaardige afwerking. Coupéversies versterken deze standaardkarakteristieken met hoogwaardige afwerking in het interieur. De grote binnenruimte is goed aan de buitenkant verborgen dankzij de nauwgezette studies die in de ontwerpfase zijn uitgevoerd om de grootte van de bovenbouw te beperken zonder het uiterlijk van een semi-rigide te verliezen. Dit biedt het extra voordeel dat er voldoende ligweiden in de boeg zijn. Buiten is er ook een kookplaat en koelkast onder de stuurbank en andere ligweiden aan het achterschip. Bij de constructie zijn eersteklas materialen gebruikt: een mengsel van Kevlar, unidirectionele koolstofvezel en epoxy-vinylhars voor de romp en massief teak in het loopvlak van het dek, terwijl het schrijnwerk van de schotten en het interieur van de Coupé zijn gemaakt van esdoorn hout.
M-11 es un referente en el sector de las grandes embarcaciones semirrígidas. Se trata de embarcaciones de lujo muy solicitadas, basadas en la elegancia del estilo y en los acabados de alta calidad. Las versiones Coupe potencian estas caracterizaciones de serie con toques de acabado de máxima calidad en la cabina. El amplio espacio interior queda bien disimulado desde el exterior gracias a los minuciosos estudios realizados en la fase de diseño ...
M-11 es un referente en el sector de las grandes embarcaciones semirrígidas. Se trata de embarcaciones de lujo muy solicitadas, basadas en la elegancia del estilo y en los acabados de alta calidad. Las versiones Coupe potencian estas caracterizaciones de serie con toques de acabado de máxima calidad en la cabina. El amplio espacio interior queda bien disimulado desde el exterior gracias a los minuciosos estudios realizados en la fase de diseño para limitar el tamaño de la superestructura sin perder la apariencia de una semirrígida. Esto ofrece la ventaja añadida de contar con amplias zonas para tomar el sol en la proa. En el exterior, también hay una placa de cocina y una nevera bajo el banco de dirección y otras zonas para tomar el sol en la popa. En su construcción se han utilizado materiales de primera calidad: una mezcla de kevlar, fibra de carbono unidireccional y resina de epoxi-vinilo para el casco y teca maciza en la banda de rodadura de la cubierta, mientras que la ebanistería de los mamparos y el mobiliario de los interiores del Coupe están realizados en madera de arce.