Itama 38, een Italiaanse klassieker ontworpen door de ingenieur en oprichter in 1969 Amati schrijft al meer dan veertig jaar de geschiedenis van de Italiaanse open boten over de hele wereld. Hij begon met het bouwen van een nieuwe generatie uitzonderlijke, krachtige motorboten met een tijdloze stijl. "Amati" achterstevoren geschreven. Als u een klassiek, no-nonsense ontwerp wilt, is het niet veel beter dan Itama'38. Onze Itama is ongetwijfeld de klassieker ...
Itama 38, een Italiaanse klassieker ontworpen door de ingenieur en oprichter in 1969 Amati schrijft al meer dan veertig jaar de geschiedenis van de Italiaanse open boten over de hele wereld. Hij begon met het bouwen van een nieuwe generatie uitzonderlijke, krachtige motorboten met een tijdloze stijl. "Amati" achterstevoren geschreven. Als u een klassiek, no-nonsense ontwerp wilt, is het niet veel beter dan Itama'38. Onze Itama is ongetwijfeld de klassieker onder de klassiekers, met de laatste refit en de verbeteringen die door onze ingenieurs zijn aangebracht. Vergeleken met andere eerdere 38-modellen is onze Itama uitgerust met 2 nieuwe generatie motoren. Iveco FPT NEF400 biedt geavanceerde dieseltechnologie en garandeert uitstekende prestaties met een maximale snelheid van 34 knopen, beperkt gewicht en totale afmetingen. trillingen. , Met uitzicht op de badkamer en de wetbar er net achter. Itama voor een comfortabele dagelijkse cruise. Het is schoon en onveranderd zoals het sinds 1980 is. Het is een legendarische strakke lijnen.
Itama 38, un classico italiano progettato dall'Ingegnere e fondatore nel 1969 Amati ha scritto la storia delle imbarcazioni aperte italiane in tutto il mondo per oltre quarant'anni. Ha iniziato a costruire una nuova generazione di eccezionali motoscafi ad alte prestazioni con uno stile senza tempo. "Amati" scritto al contrario. Se vuoi un design classico senza fronzoli, non c'è molto che cerchi allora Itama'38. Il nostro Itama è senza dubbio il classico ...
Itama 38, un classico italiano progettato dall'Ingegnere e fondatore nel 1969 Amati ha scritto la storia delle imbarcazioni aperte italiane in tutto il mondo per oltre quarant'anni. Ha iniziato a costruire una nuova generazione di eccezionali motoscafi ad alte prestazioni con uno stile senza tempo. "Amati" scritto al contrario. Se vuoi un design classico senza fronzoli, non c'è molto che cerchi allora Itama'38. Il nostro Itama è senza dubbio il classico dei classici, con l'ultimo refitting e i miglioramenti apportati dai nostri ingegneri. Rispetto agli altri precedenti modelli 38, il nostro Itama è dotato di 2 motori di nuova generazione. Iveco FPT NEF400 che offrono tecnologia diesel avanzata e garantiscono prestazioni eccellenti con velocità massima di 34 nodi, peso e ingombri limitati. vibrazioni. , Con vista sul bagno e sul mobile bar appena dietro. Itama per una comoda crociera giornaliera. È stato pulito e invariato come lo è stato dal 1980. È una leggendaria linea pulita.