Itama 38, een Italiaanse klassieker ontworpen door de ingenieur en oprichter in 1969, schrijft Amati al meer dan veertig jaar de geschiedenis van de Italiaanse open boten over de hele wereld. Hij begon een nieuwe generatie van buitengewoon krachtige motorboten te bouwen met een tijdloze stijl. "Amati" achterstevoren geschreven. Als je een klassiek design zonder franjes wilt, is het niet veel op zoek dan op Itama'38. Onze Itama is ongetwijfeld de klassieker ...
Itama 38, een Italiaanse klassieker ontworpen door de ingenieur en oprichter in 1969, schrijft Amati al meer dan veertig jaar de geschiedenis van de Italiaanse open boten over de hele wereld. Hij begon een nieuwe generatie van buitengewoon krachtige motorboten te bouwen met een tijdloze stijl. "Amati" achterstevoren geschreven. Als je een klassiek design zonder franjes wilt, is het niet veel op zoek dan op Itama'38. Onze Itama is ongetwijfeld de klassieker van de klassiekers, met de laatste aanpassing en de verbeteringen die door onze ingenieurs zijn aangebracht. In vergelijking met andere vorige 38 modellen, is onze Itama uitgerust met twee nieuwe generatie motoren. Iveco FPT NEF400 biedt geavanceerde dieseltechnologie en garandeert uitstekende prestaties met een maximale snelheid van 34 knopen, beperkt gewicht en algemene afmetingen. trillingen. , Met het oog op de badkamer en de natte bar er vlak achter. Itama voor een comfortabele dagelijkse cruise. Het is schoon en ongewijzigd zoals het is geweest sinds 1980. Het is een legendarische strakke lijnen.
Itama 38, un classico italiano progettato dall'ingegnere e fondatore nel 1969, Amati ha scritto la storia delle barche aperte italiane in tutto il mondo da oltre quarant'anni. Ha iniziato a costruire una nuova generazione di eccezionali motoscafi ad alte prestazioni con uno stile senza tempo. "Amati" scritto all'indietro. Se vuoi un classico design senza fronzoli, non è molto da guardare allora Itama'38. Il nostro Itama è senza dubbio il classico ...
Itama 38, un classico italiano progettato dall'ingegnere e fondatore nel 1969, Amati ha scritto la storia delle barche aperte italiane in tutto il mondo da oltre quarant'anni. Ha iniziato a costruire una nuova generazione di eccezionali motoscafi ad alte prestazioni con uno stile senza tempo. "Amati" scritto all'indietro. Se vuoi un classico design senza fronzoli, non è molto da guardare allora Itama'38. Il nostro Itama è senza dubbio il classico dei classici, con l'ultimo refitting e i miglioramenti apportati dai nostri ingegneri. Rispetto ad altri precedenti 38 modelli, il nostro Itama è equipaggiato con 2 motori di nuova generazione. Iveco FPT NEF400 offre tecnologia diesel avanzata e garantisce prestazioni eccellenti con una velocità massima di 34 nodi, peso limitato e dimensioni di ingombro. vibrazioni. , In vista del bagno, e del wetbar subito dietro. Itama per una comoda crociera giornaliera. È stato pulito e invariato come lo è stato dal 1980. È una leggendaria linea pulita.