De Pardo 38 werd verkozen tot Power Boat of the Year 2020. De recepten uit de Zuccheri Yacht Design studio zijn gebruikt en zeer goed aangepast aan het nieuwe formaat om de elegantie en sportieve kant te behouden die zijn voorgangers succesvol maakte.De omgekeerde boeg en de carbon T-top (afkomstig van dezelfde leverancier als Lamborghini) dragen bij aan de zeer herkenbare familiegelijkenis. De verhoudingen zijn zowel buiten als binnen ideaal. het ...
De Pardo 38 werd verkozen tot Power Boat of the Year 2020. De recepten uit de Zuccheri Yacht Design studio zijn gebruikt en zeer goed aangepast aan het nieuwe formaat om de elegantie en sportieve kant te behouden die zijn voorgangers succesvol maakte.De omgekeerde boeg en de carbon T-top (afkomstig van dezelfde leverancier als Lamborghini) dragen bij aan de zeer herkenbare familiegelijkenis. De verhoudingen zijn zowel buiten als binnen ideaal. het interieur omdat er qua bewoonbaarheid niets is opgeofferd vergeleken met de 43'. Aan boord vinden we een tafel en een zitbank die kan worden omgevormd tot een grote ligstoel, een keuken onder de hardtop, drie fauteuils vooraan de stuurstand, vier bedden en een badkamer voor de inrichting. Natuurlijk is er overal wat minder ruimte, we verliezen de aparte douche en we moeten de cockpittafel laten zakken om ruimte te maken voor de ligweide, maar DE essentiële functies zijn goed vervuld. Het tweepersoonsbed van 160 x 200 cm is zeer comfortabel en de twee bedden van 80 x 180 cm zijn een leuk extraatje.
Le Pardo 38 a été élu Power Boat of the Year 2020. Les recettes du studio Zuccheri Yacht Design sont reprises et très bien adaptées au nouveau gabarit afin de conserver l’élégance et le côté sportif qui ont fait le succès de ses prédécesseurs. L’étrave inversée, le T top en carbone (qui provient du même fournisseur que Lamborghini) participent à son air de famille très reconnaissable. Les proportions sont idéales à l’extérieur comme à l’intérieur ...
Le Pardo 38 a été élu Power Boat of the Year 2020. Les recettes du studio Zuccheri Yacht Design sont reprises et très bien adaptées au nouveau gabarit afin de conserver l’élégance et le côté sportif qui ont fait le succès de ses prédécesseurs. L’étrave inversée, le T top en carbone (qui provient du même fournisseur que Lamborghini) participent à son air de famille très reconnaissable. Les proportions sont idéales à l’extérieur comme à l’intérieur car rien n’a été sacrifié à l’habitabilité par rapport au 43’. A bord, on retrouve table et banquette transformables en grand bain de soleil, cuisine sous le hard-top, trois fauteuils frontaux au pilotage, quatre couchages et une salle de bain pour les aménagements intérieurs. Certes, il y a un peu moins de place partout, on perd la douche séparée et il faut abaisser la table de cockpit pour laisser place au bain de soleil, mais les fonctions essentielles sont bien remplies. Le lit double de 160 x 200 cm est très confortable et les deux couchages de 80 x 180 cm sont un bel appoint.